CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Monday, August 11, 2008

family aku


Diberi nama nur atikah bt abdul aziz.Hidup aku penuh dengan warna yang ceria..aku bahagia dengan hidup yang aku ada skung. aku mmg berhasrat nak blajar tinggi2 tp bler dkenangkan nak amik MUET aku jd takut yele aku ni bkn pun pandai sgt. cter pasal umi n abah aku mmg best.umi aku memang tegas ckit kalo nak dibandingkan dgn abah aku. Nak apa ckp je nanti die bg,tp takkan nak amik kesempatan plakkan.Cter pasal abah lagila manje abis...sayang diorang smua tau.semoga umi n abah bahagia selamanya...Adik- plak:biasalah nakal bangat,tp kalo diorang takde sape nak jage umi n abah,kalo diorang takde ku pun sunyi jg.aku dpt adiq maser umur aku 12thn.skang die br thn2,12 thun beza aku dgn die.name die mohd.ammar,bwh die nur asyiqin,thn dpn bnr drjh1,mulut die bising,kalo die takder snyap je umah,petpotpetpot...n yg last mohd wildan,die ni manje dgn aku br 3thn...tp gmbr ats tu bkn adik aku,tu anak sdare....

1 comments:

piena sweetygirl cute 89 said...

hai salamualaikum..emm..best citer kak tika nie..pasal family lak tue..pina rasa kak tika punyer blog dah lengkap dan cantik pulak itu..dan apa2 pun dah Ok dah hehe3..